четверг, 4 февраля 2016 г.

Фінал обласного конкурсу «Учитель-року-2016»

Підсумки конкурсу «Учитель-року-2016»

Ура! Конкурс завершився. Але це тільки початок ще більш кропіткої підготовки.

Переможцями стали: 
Дяченко Аліна Михайлівна (Історія), НВК №10 м. Хмельницького;
Уланівська-Нич Людмила Михайлівна (Англійська мова), Старокостянтинівськмй навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа І ступеня, гімназія" Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області імені Героя України Сергія Михайловича Бондарчука;
Свірідов Григорій Петрович (Захист Вітчизни), Дунаєвецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.,гімназія" Дунаєвецької районної ради;
Ратушняк Оксана Григорівна (Математика), Хмельницька гімназія №1 імені Володимира Красицького









19 комментариев:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Григорій Петрович, моє вітання. Емоції, хвилювання, переживання - залишились. Тисну руку і бажаю удачі.

    ОтветитьУдалить
  3. Олександр Іванович,дякую! Мені приємно було познайомитись з Вами і перейняти Ваш досвід. Ви теж призер, а це про щось говорить. Удачі Вам і вашим кадетам !!!

    ОтветитьУдалить
  4. Григорію Петровичу,прийміть мої найщиріші привітання з перемогою. Бажаю Вам завжди бути сповненим нових ідей та планів на майбутнє, бо саме це і є показником творчого натхнення та задоволення від роботи

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за привітання та побажання!Справді думка заставляє людину рухатись вперед.

      Удалить
  5. Ех нарешті всі переживання , емоціїї залишилися позаду , вітаю з перемогою ! Успіху в наступних конкурсах ! Всього найкращогО!

    ОтветитьУдалить
  6. Ми вас щиро вітаєм ! Бажаєм вам ще багато перемог у вашому житті ! Ваш 3-Вг

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мої "Свірідовці", дякую за привітання та побажання, за розуміння, за дисципліну і порядок під час моєї відсутності! Ви найкращі! Я вас люблю!!!

      Удалить
    2. Ми вас також дуже любим та поважаємо !

      Удалить
    3. Ми вас також дуже любим та поважаємо !

      Удалить
  7. Вітаю!!! Але не досягнутому не зупинятись і вперед до перемого на наступному рівні. Але не зазнавайся.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Володимир Іванович, дякую! Ви розумієте мою радість і тривогу, адже самі побували колись у такому положенні і мені завжди приємно отримувати від Вас поради.Я радий, що ми однодумці і працюємо разом уже багато років у одному колективі.

      Удалить
  8. Вітаю з Перемогою!!!! Божаю подальших успіхів!

    ОтветитьУдалить
  9. Приєднуюсь до привітань ! Всього найкращого !!

    ОтветитьУдалить
  10. Дякую за привітання та побажання.Адже у моїй перемозі є і ваша заслуга. До неї ми йшли разом-учні і вчитель. Я думаю, що у нас ще буде час попрацювати і отримати знання та навички.

    ОтветитьУдалить
  11. Я Тобою дуже пишаюсь! Впевнена - наступний етап буде успішний.

    ОтветитьУдалить
  12. Вітаю з перемогою!
    бажаю і далі здобувати тільки призові місця))

    ОтветитьУдалить